Reklamace/Vrácení /Výměna
 
 
Vrácení
 
 
1 Můžete zrušit nákup vyrobený na dálku, bez udání důvodu, pokud do 14 dnů ode dne převzetí zboží bude o této skutečnosti na odstoupení od smlouvy a poskytnout zpětnou zboží do skladu, nejpozději 14. den ode dne návratu.Právo na vrácení zboží neplatí v případě výrobků vyrobených dle individuálních potřeb jako jsou dopisy, hraček s věnováním a dalších produktů s určitými vlastnostmi ze strany klienta (např. změna barvy výrobku pro jiné než standardní velikosti, atd.).
 
 
2 Odpovídající prohlášení musí být podána písemně a poslat je například doporučeným dopisem (doručenkou) nakupovat nejpozději desátý den po obdržení objednaného zboží.
 
 
3 Návrat je přijata pouze v případě, že zboží nejeví známky použití (včetně instalace). Zboží musí být kompletní (originální obal je součástí výrobku - nemohou být zničen, díry, atd.).
 
 
4 Vrácené zboží musí být vybaven stejnými nebo podobnými materiály zajistit jeho bezpečnou přepravu.
 
 
5 Vrácený výrobek musí být doprovázena originálním obdržení.
 
6 Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
 
7 Obchod vrátí cenu zboží nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka.
 
 
8 Nebudou akceptovány balíků zasílaných uložit na náklady a dodání.
 
 
 Reklamace
 
Dodaci adresa:
Modern Design, Pienista 41D/ 62, 94-109 Lodz, Polsko
 
1 Stížnosti budou posuzovány na základě předložené s dokladem o koupi zboží a vyplněného žalobního tiskopisu.
 
2 Reklamace bude vyřízena do 14 dnů ode dne doručení vadného zboží.
 
3 V případě oprávněné reklamace, bude vadný výrobek opraví nebo vymění, a pokud to není možné, bude obchod nabídnout zákazníkovi jiné zboží dostupné v obchodě, nebo nárok na finanční náhradu odpovídající ceně zboží.
 
4 Vrácené zboží v rámci reklamace musí být zaslány na adresu obchodu.
 
5 Nebudou přijímány balíky zasílané na dobírku.
 
6 Je-li reklamace Store zákazník vrátí náklady na přepravu zboží.
 
7 Jakékoli dotazy týkající se reklamací lze vysvětlit na obchod@muzpony.cz
 
 Výměna
 
 
 
1 Pokud vymění vadný produkt za jiný jej poslat zpět k nám:
 
* Doklad o koupi - je třeba přijmout zboží zpět. Pokud je přijetí nese více než jeden produkt, jednoduše kopírování přijetí.
* Dokončena výměna.
 
Vrátit zboží ke směně musí být provedena do 14 dnů od obdržení zboží původně objednané.
 
 
2 Chcete-li rezervovat položky, které si budou vyměňovat, prosím novou objednávku v e-shopu. Při objednávce, prosím, zadejte v komentářích objednávání výměna a číslo objednávky výrobku, které mají být vráceny.
 
 
3 Produkt je vráceno na náklady kupujícího, zatímco náklady na odeslání náhradního výrobku se vztahuje na obchod.
 
Když přešli k levnějšímu zboží, vrátíme Vám rozdíl v ceně na účet.
 
Formuláře ke stažení:

 
 
 
 
 
Rychl√Ω kontakt

Modern Design, 94-109 Lodz, Polsko
Reklamace/Vrácení /Výměna
 
OlzaLogistic - Muzpony
ul. PFB 2
73701 Český Těšín
Veškeré vaše dotazy posílejte na obchod@muzpony.cz nebo volejte naše Call Centrum.
Call Centrum je vám k dispozici v pracovní dny od 9:00 do 15:00 na telefonním čísle (420) 775 766 007

PayPal Logo
Muzpony Facebook